23. 12. 2012

Remlar

WIP track Remlar (classic format track by German Garage)
Info: V době, kdy hráči RBR mimo český plugin ještě neznali ani metr ze Sieversdorfu, už kluci z GermanGarage pilně pracovali na dalším kousku. Ba co víc, na fóru GVRC už nějakou dobu probíhá diskuze jak by nová trať, která bude mít kolem 12 km, měla vypadat.

14 komentářů:

  1. WOW, tak to je neuvěřitelný, jak rychle dokáží udělat hodně kvalitní trať. Snad jim to vydrží hodně dlouho a budou pozvedávat český plugin víš a víš. Jo konečně vymysleli nějaký název tratě, který se dá zapamatovat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím tě jen trošku opravit - nedělají to pro plugin, bude to pro všechny...

      Vymazat
    2. Zatím vše bylo pro plugin(Bergheim i "Sivrzdort"...) tak nevim, proč to nebude ani teď, to tam mají napsaný?

      Vymazat
    3. Pro všechny, znamená pro všechny (a ne jen pro někoho)...

      Vymazat
  2. Přesně jak píše Myra43, ty tratě dostávají všichni, co zprostředkovávají nějaké online závodění. Nedělají se jen pro český plugin, to by ani nedávalo moc smysl.

    Jinak na facebooku RBR-World se dušovali, že dnes vydají hned několik nových tratí (vč. Shomaru), tak jsem zvědav.

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci být za hnidopicha Kubo, ale tady se rozhodně nedá psát o neuvěřitelné rychlosti. German Garage totiž vyvýjí 4 tratě současně a to už od roku 2008/9, takže po Remlaru bude následovat ještě jedna (nejspíš poslední) trať. Je to tedy dost dlouhá doba a já doufám, že jim ten zápal vydrží, protože odvádí geniální práci...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o kvalitě nemůže být žádné pochybnosti. Co mi ale trochu vadí u Bergheimu s Sieversdorfu je tak hardwarová náročnost. Na průměrném PC to plynule hrát nejde..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Průměrném PC? Co je u tebe průměrné PC? Já mám 5 le starý komp s nic moc grafárnou a jede mi to nádherně

      Vymazat
    2. Já mám dva roky staré tehdy průměrné PC s 3 GB RAM, tříjádrovým procesorem a grafikou s 1 GB pamětí a seká se mi to. Přičemž teda jedu na plné zobrazení a full HD, protože běžné tratě to zvládá s přehledem.

      Vymazat
    3. my hardware is from 2007 and both tracks working in full resolution and with full effects!

      All want a actual realistic look and it should work on dino hardware or office laptops. Sorry guys im not Harry Potter. My View to future: you get more tracks= more objects= more polygones and more textures. The result you will need more hardware power than Bergheim/Sieversdorf. Invest some money for new hardware or use reduced graphic, effects and play with original cars. Otherwise saerch for another game like CMR or such.
      It is totaly demotivated, allways few crying. They had steering wheels, pedals and playseat for 1000€ but dont want buy new hardware for aprox 100€.

      Lamda

      Vymazat
    4. I understand this. It is definitely nonsense to adapt the tracks for few players with an old computer while 99% of other players having adequate HW would prefer higher quality. The question is if this is the case.
      Another strange thing is that there are people with an old HW who are going fine and people with a year or two old PCs who suffer from FPS drops in few parts of the tracks. I have no idea what could be the reason.
      By the way, I am convinced that only a little part of players can afford gaming computer or playseat. Most of them are teenagers that are happy for ordinary PC and logitech wheel bought by their parents. In my opinion, the case with a man who has a playseat but a cheap slow computer and refuses to upgrade is highly hypothetical. These people usually keep their things always high-end.

      Vymazat
    5. Osobně mám problém s jinými tratěmi a to Czech Rally School a Swiss (tam nepomáhá ani to snížení rozlišení textur), naopak Bergheim a Sieversdorf mi jdou naprosto plynule bez jediného škobrtnutí. Nechápu to :D A moje PC už taky není žádný mladík AMD Athlon X2 2,5GHz + 4GB RAM + ATi HD 4850 512MB. A pak se v tom vyznej ;) otichac

      Vymazat
  5. ja mam novy pc a posekuje mi to tiez :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ze zkušeností mohu najisto říci, že za 90% problémů si mohou uživatelé sami. Není to ani tak o síle hardwaru, ale o různých pokusech nacpat do RBR vše na co na webu narazím a to často bez základní znalosti struktury hry. Perou se jim pak různé módy, špatně nainstalované a umístěné zvuky, zbytky textur a ini soubory, zkušební verze fyzik ale i různé pluginy naházené do hry bez ladu a skladu. Někdy opravdu zůstává rozum stát, čeho jsou někteří "odborníci na všechno" schopni.
    K.Arno

    OdpovědětVymazat