19. 12. 2012

Realistic physics - Fiesta WRC new physics

Fiesta WRC new physics (By RBR Real Physics Team)


Source: Modding Richard Burns Rally

25 komentářů:

  1. No to potěž papuč, tak se jde na to? :)
    Už vidim jak se dneska budu učit..:D
    Spik

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. to asi záleží na pluginu :D

      Vymazat
    2. Nemůžou na plugin dávat jen jedno auto s novou fyzikou ne?? Hlavně když tam jsou tak výrazný změny.

      Vymazat
  3. Je to nějaké divné!.. proč to má rychlost omezenou na cca 180?

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, ja s tím jel přes 200 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Walter dík, ale na automatike Fiesta nejde..zvláštny zvuk, malé otáčky na plný plyn - viac ako 3400 mi to nedá a stojím na štarte :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miro,bez hacku to nejede ani s manuálem.u odkazu na stažení je napsáno jak na to.hašan

      Vymazat
    2. Miro Kurek to stejné dělá i mě

      Vymazat
  6. Ja som ten hack spustil, ale keď mi to neustále v okne vypisuje Searching for Richard Burns Rally...( ako zacyklovaný súbor),tak som to zavrel :(.
    Myslel som,že je to nejaká chyba. Teraz to už ide :) - super, dík. Ale potreboval som vycúvať...nejde zaradiť spiatočku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný problém s tou zpátečkou (musim ji tam hodit sám) a taky když na startu vytočím motor, tak se auto občas rozjede a dostanu pentli.
      A u těch diferenciálů jsou ve skutečnosti taky tak malé svornosti? (max 200 Nm)
      Spik

      Vymazat
  7. Na startu je pozřeba držet ruční brzdu jinak mě jede vše ok a je to až nezkutečné jak se stím dá dobře jezdit. Už se těším na další auta.

    OdpovědětVymazat
  8. jak to funguje ?? :D stáhl jsem ten hack , pustil, pustil rbr a auto je na neutrálu jak psal Miro tak v 3500 otáčkach a nevím jak se rozjet... nemám volant se spojkou takže používám pomocníka na spojku, je někde nějaký návod jak s tým jezdit ? :D vidím že jste tu psali že vám to jelo, prosím o radu mi blbovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poprvé jsem to taky nedal, ale pak jsem si ten hack nastavil Spouštět jako správce (Visty 64bit) a jede to. Ještě je potřeba připomenout, že hack se spouští vždy před startem RBR a při každém vypnutí hry se musí zase ukončit.

      Díky Waltře, jen tak dál :-)

      Vymazat
    2. nevim, ani spustit jako spravce nepomohlo, auto stoji na startu a nejede.. :D no kašlu na to

      Vymazat
    3. hlásím stejný problém porád se mi to vypíná

      Vymazat
    4. Walter píše: "pokud mate problem, prosim, zaregistrujte se na foru a napiste prispevek ve kterem problem popisete"
      http://forum.nebulastation.net/viewforum.php?f=3
      :-)

      Vymazat
  9. Tak jsem zkusil Finsko a to je teprv nádhera. Konečně mám pocit, že jsou kolem trati ty pravé závěje.
    Akorát na čas se mě raději neptejte :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto fyziky jen ukazují, jak moc jsou počítačově negramotní hráči RBR, kteří si sotva zvládnou vyměnit texturu u auta, natož manálně měnit fyziky... Pak se nemůžete divit, že to nejede, protože tam je spousta věcí, co jdou splést. Další věc je, že k fyzikám není žádný návod a ldidi, kteří nikdy tyto věci nedělali nemají šanci to pochopit. Chtělo by to nějaký návod nebo instalátor. Mně to funguje OK, ale musím přiznat, že až na druhý pokus, RBR už jsem asi půl roku nehrál, takže jsem omylem fyziky nahrál trochu jinak, ono se s tím dalo jet v pohodě, jen jsem poznal, že setrvačnost je jiná... Těžko říct, kolik jiných lidí to hraje "špatně nainstalované" a jen to nepoznalo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš celkom aj pravdu :).
    Ja mám win 7 64bit už 2 roky a nič nemusím spušťať ako správca ! Ten hack ide v pohode. Len by sa mala opraviť tá chyba so spiatočkou. V automatike je potrebné spiatočku zaradiť ručne (default klávesa X).
    Ten hack sa bude musieť sputiť stále u nových fyzík alebo je to len dočasné riešenie ?

    OdpovědětVymazat
  12. u fabie nemám problém.ta funguje dobře.fiesta mi ale při nahrávání tratě spadne.netuší prosím někdo,jak to vyřešit?

    OdpovědětVymazat