5. 9. 2012

Swiss I+II final

NEW track Swiss I+II (classic format track by Miro Kurek)
Source: rbrtrack.blogspot.sk
Info: I+II tentokrát neznamená verzi tam a zpět, ale asfalt a šotolinu...

24 komentářů:

  1. tak to je mazec, tohle na asfaltu moze byt zajimave, jinak vsiml si nekdo tej supr vychytavky v jednom miste trate tam preleti vrtulnik, to sem jeste jinde nevidel :D

    OdpovědětVymazat
  2. tož musím povedat, že když jsem včera nebo kdy jezdil tu betu, tak mě hned napadlo jaké by to bylo na asfaltu a vida, Miro mi poskytl odpověď velmi rychle:) Jelikož na šoto jezdím až moc rozevlátě, tak mi ten asf přišel ledva vhod, bo ty šutry okolo cesty jsou někdy až proklatě blízko:) Ale opět parádní RZ:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, nejde mi to hodit do hry. Nemohl by tady dát přesnější instalačku? Jdu přesně podle instalačky a pořád mě to vyhazuje. Mám problémy s tím kopírováním počasí. Prosím o pomoc. Díky Tom

    OdpovědětVymazat
  4. why, why you post final so fast. I think it's nor ready for final realize. All is fine, but seems like not ready yet and I say why. For first look it's like fairytale too much "open" spot colors. Yes in mountains all looks much clear, but around road or close to road, texture must have much more dust or some muddy. In cut places, grass must have different textures, as is now... And I missed much more grass close to trees and around rocks or some "grass wall". I think, human model must stay close together and make some compact groups...
    Any way, yours work always is make us feel happy and I know you can be better :)

    OdpovědětVymazat
  5. Guru má zajímavý postřeh.. Toho jsem si ani nevšiml, že chybí například vyježděné blátivé cuty a podobné vizuální detaily.
    Na druhou stranu je to moc krásná RZ. Mirovy erzety se mi moc líbí a patří mezi moje nejoblíbenější právě tou obtížností. Speciálně Mlýnky x).

    OdpovědětVymazat
  6. Nemal som v úmysle túto trať vôbec dokončiť. Ale na nespočetné prosby som to urobil, aj keď nie podľa gusta, akým sa pýšia iné trate. Chcel som len vymeniť textúry a trocha dať tomu iný grafický rozmer, ako je na pôvodnej. Dúfam, že ste ju niekdy jazdili v originále na rFactor alebo v Rally Trophy. Môžete porovnať.
    Na vizuálne drobnosti som už nemal chuť ani čas... Sú to nepodstatné veci pre jazdu. Dal som tam nových animovaných divákov ale to si nikto nevšimol alebo si neskopíroval nový script.rbz.

    Swiss je aj posledná trať, ktorú som urobil. Nie že ma budete zasa prehovárať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ten Margam??? :( Nedávno si ho ještě plánoval dokončit.
      Spik

      Vymazat
    2. To mám robiť tisíce hodín na trati pre pár desiatok užívateľov ? Taktiež na českom plugine nemajú o moje trate záujem.
      Margam je projekt na ktorom sa musí "odpracovať" tak 1500 až 2000 hodín... 10 mesiacov v 8 hod. prac. dobe a to ešte vo voľnom čase !
      Lepšie je vytvoriť turnaj a zobrať bez práce min. 3000 € ročne...


      Vymazat
    3. Tak pokud už nechceš modelovat, tak nemodeluj. Tvoje rozlícení chápu, to jediný dovedou ty sráči na pluginu dokonale. Už jen proto nejezdím ty jejich turnaje i kdyby byly sebelepší.
      Každopádně toho Margamu je škoda, těšil jsem se na to podobně jako třeba na Semetíny. :( Nech to uležet a pak se uvidí co dál, jestli ti to nedá nebo to třeba předat někomu jinýmu (pokud někdo schopný je).
      Měj se Spik

      Vymazat
    4. Miro tve trate jsou paradni.Rad bych ti poslal nejakou odmenu ale prevod na Slovensko min. 50kc http://www.csas.cz/banka/nav/osobni-finance/platebni-styk-d00013516 odstavec 4,1 mozna je to komplikace pro vic clenu RBR nechces zridit nejake ceske konto.Kdyz porovnam s Vaškem Šourkem tak tech daru mas malo.Tve trate nejsou o nic horsi zdarec pepa7410

      Vymazat
    5. Pepa dík. Už mi písalo viac českých užívateľov a tak som minulý rok uviedol aj český bankový účet na mojom blogu. Možno si to doteraz niktpo nevšimol.. Na českú RBR stránku to asi ťažko dostanem.
      http://rbrtrack.blogspot.sk/p/paypal-dary-donations.html

      Vymazat
  7. Yes I saw new animation and it's looks great. And new ideas is good and mountains too. it's just a few of my sightings...

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásná trať a díky moc za ni! Na ty nové pohyby diváků jsem si musel přibrzdit, jinak bych si jich nevšiml, ale jsou pěkní ;). Mám ale s touto tratí (asfalt i šoto) jeden problém a to nízké FPS. Netuším čím by to mohlo být, u jiných (nejen tvých) tratí to nedělá. Zkoušel jsem tam vrátit i ten původní script.rbz v podezření, že by to mohlo být tím, ale není. Jako dá se s tím ta trať odjet, ale není to takový správný požitek. Nemáte někdo podobný problém? Nevíte, čím by to mohlo být?

    OdpovědětVymazat
  9. Táto trať je už vytvorená na novom PC a tak som nevedel odhadnúť, aká veľkosť textúr a množstvo vegetácie je pre slabšie PC potrebné. Skús si zmenšiť o polovicu textúry SKY a MOUNTAIN_TREE_PLANE ( budeš mať menej kvalitné zobrazenie textúr).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj miro. take mam podobny problem s FPS, ikdyz PC docela narachany,stejne je nizke a tak nejak se hra prikousava,coz je skoda,protoze stage vypada nadherne :)...mohl bys prosim te napsat,jak zmensim a kde najdu SKY a MOUNTAIN_TREE_PLANE? Mira Jaba

      Vymazat
    2. Uznávám, že můj stroj nepatří k těm nej, nicméně označení slabší si myslim ještě nezaslouží :D
      Kde to, prosim tě, najdu? Furt hledám a nic...
      Díky, Ondra

      Vymazat
  10. Ahoj .. nevim proc s tim Miro chce seknout .. myslim ze tahle posledni trat je opravdu povedene dilo a z jeho tvorby se mi libi nejvice .. zatim jsem jel jen betu a mam pouze jednu vec na vytknuti .. jsou to znacky a ty varovne patniky na zuzeni cesty treba .. i pri male rychlosti o ne rozsekam auto k nepojizdnemu stavu .. coz je jedina vec co me mrzi a nepripada mi to realne aby se v prumeru 1300kg auto o to rozbylo nakusy .. jinak je to opravdu fajn svezeni .. to zas nemuzu rici o trati Sieversdorf .. kde i male skrtnuti o texturu vyssi travy znamena konec pro jizdu .. trochu napalicu .. Miro rozmysli si to s tim koncem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vo finálnej verzii je podstatne menej zmačiek. Čo sa týka kolízí sú zo všetkých možností priradenia kolízií najvhodnejšie. Naučíš sa po niekoľkých jazdách nebúrať :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím, nejde mi to hodit do hry. Nemohl by tady dát přesnější instalačku? Jdu přesně podle instalačky a pořád mě to vyhazuje. Mám problémy s tím kopírováním počasí. Prosím o pomoc. Díky Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co přesně smazat a nahradit, omlouvám se, pokud je stupidní žádost, ale prosím o pomoc :/

      Vymazat
    2. pokud jedeš na sedmách, tak zkus ty track fily vykopírovat do plochy a provést to tam. Mám takového tucha, že 7 měly s některými operacemi v rámci adresářů RBR problémy

      Vymazat
    3. me spise napada spravce systemu .. taky mam 7 .. mam vypnuty spravce a nemam jedy problem .. pridavani trati je opravdu jednoduche .. horsi je pridavani aut ..

      Vymazat
  13. Všetko je napísané v každom textovom súbore, ako máš postupovať, čo zmazať a čo nahradiť. Záleží len či jazdíš rýchlu rally alebo cez český plugin v Shakedowvne.
    Napíš mi na e-mail, ak budeš mať s tým stále problémy.
    kurek.miro@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Zmenšené textúry môžete sťahovať:

    SWISS Final tarmac and gravel - download

    NEW :

    http://rbrtrack.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat