14. 8. 2012

NEW skin Fabia S2000 Triner

NEW skin Škoda Fabia S2000 - E. Triner - livery for Barum rally 2012 (by Vojta Valenta)
Source: RBR-vojta-skins

26 komentářů:

  1. Hned jde týmovej prič :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda nechci moc kritizovat, ale bohuzel zvitezila rychlost nad kvalitou:( Hlavne jinej font u napisu Surfin je uplne mimo, u duhovejch prouzku chybi prohnuti, meritko a umisteni mensich reklam se da jeste tolerovat... Skoda, uz jsem videl od Vojty lepsi praci... Snad se dockame verze 2 s polepama ze souteze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přiznávám, že jsem to dělal v noci a trošku spěchal, ale pokud se ti nelíbí, nikdo ti skin nenutí, možná bude verze od Marka Válka, tak třeba se ti bude líbit víc, ale ten myslím, jak viděl to moje, tak to zabalil. A verze z Barumky bude určitě a můžu teda zkusit to trošku poupravit. Kdyžtak jestli víš správný font písma, tak mi ho prosím zděl, díky! ;)
      Jinak tady je rozdělaná verze od Marka Válka http://www.rbr-vojta-skins.4fan.cz/wp-content/uploads/2012/08/217722_496891580338221_1205455991_n.jpg tak pokud se ti zamlouvá víc, tak můžeš doufat, že to třeba dodělá ;)

      Vymazat
    2. Přitom stačilo napsat do Rallye Designu, věřím, že by nebyl problém s poskytnutím podkladů, pak bys ten skin měl nejpřesnější jak to jen jde...

      Mám rád když někdo dělá věci pořádně, takže za mě palec dolů

      Vymazat
  3. Ok, nic ti nebrání v tom tam napsat a udělat to pořádně, když se ti to nelíbí a ještě taky podpis by neuškodil ;) :P

    pro RBR+ : už sem radši moje skiny ani nedávejte, zjistil jsem, že je prý moc odbývám, mám nekvalitní reklamy... kdo chce určitě si ke mě cestu najde sám ;) hold nejsem borec jako Kuře :D

    Takže se omlouvám a RBR zdar, mějte se pěkně pařmeni! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vojto, to chce klid a nohy v teple;) Postupem času přijdeš na to, kde co obejít a nikdo si nějaké chybky nevšimne:D

      Vymazat
    2. Njn, díky Kuře, snad se bude dařit líp :D na Barumce si to autko nafotím a pak to bude jiná, jak budu mít pěkně fotečku z boku, který je asi nejvíc ulítlí ;)

      Vymazat
  4. Je to užasný skin,,
    Vojta si pán že si sa do toho pustil.
    A ten pako čo tam piše,toho si nevšimaj,on by to tak určite nespravil,, chce len nasierať.Ked chce nech spravi on a potom my dvaja mu to okomentujeme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zabudol som podpis SUCHAC Maroš

      Vymazat
    2. je tak tezke podepsat se primo v odesilacim formulari?

      Vymazat
    3. Název: Vyshi ? :D to je ono? to je divné, ne?

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. to jsem tam napsal schvalne, aby bylo jasno, co kam napsat..

      Vymazat
  5. Ty pane anonymní ... Nevím co se ti na tom nelíbí. Nikdo to auto neviděl naživo, a je to těžké dělat když to nemáš vyfocené z blízky.... Nemáš na to kule aby si to udělal, tak buď prosím ticho a když se ti to nelíbí tak to nestahuj a nekomentuj ..

    OdpovědětVymazat
  6. proc se hned sypete do nekoho, kdo to zkritizuje konstruktivne?
    Vojto, nic ve zlem, ale vskutku je to spis prace na rychlost, nez na presnou podobu, ale verim, ze i tak si to sve "zakazniky" najde.
    yggy, ja bych se prave zamyslel nad tim, ze to auto nikdo nevidel ;) ja rad delam az podle fotek hotoveho ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim s Vyshim. Ja se priznavam, sem ten, kdo napsal ten prvni kritickej a anonymni prispevek. Ty dalsi, ale uz ne! Nepodepsal jsem se, protoze jsem nevedel jak. Snad to ted vyjde:)
      Myslel jsem to tak, ze je skoda, stacilo malo a skin by byl perfektni.
      A narozdil od ostatnich kritiku jsem kdysi par skinu udelal, takze vim, o cem je rec. Takze Vojto hlavu vzhuru, jinak jsou tvoje skiny super!

      Vymazat
    2. Jj, nebojte na Barumce si auto nafotím a po Barumce vyjde nová verze. Na rychlost to fakt bylo, taky když jsem to měl hotové asi za 6-8 hodin práce no? :D například jiné skiny mi zabrali i dvojnásob. A ještě předtím jak jsem viděl, že už ten skin dělá Marek Válek, tak jsem ho dělat ani nechtěl, ale pak mě jedna pěkná slečna večer o něj poprosila a řekla, že to zvládnu a budu to mít lepší než on a že to mám pro ni udělat, tak jsem to ještě přes noc naplácal na auto, pak už jen další den dodělal nějaké reklamy a bylo hotovo... takže kritiku beru, ale jak říkám, nikdo Vám skin nenutí a klidně si jej udělej přesnější a pěknější a já nebudu mít problém ti ho pochválit! ;)

      Vymazat
  7. Tak já taky přidám svůj názor, když už se nám to tu tak "rozkecalo":
    Myslím, že Vojta už dokázal své kvality a nic na tom nezmění jeden trochu uspěchanější výtvor. Tvorba do RBR je opravdu hodně o ochotě dělat kompromisy a kdo to někdy zkusil, ví o čem mluvím. Osobně mi připadá skin bez nálepek konkrétní rally nehotový, ale o život přeci nejde, ne?
    Rozhodně tedy není důvod, aby se tu jitřily emoce, ať už z kterékoliv strany. Važme si práce druhých a nebojme se nabídnout spolupráci, jestli chceme něco zlepšit. Kritika je ale podle mně na místě až tam, kde selhal pokus o nápravu...
    To: Vojta
    Opravdu si přeješ, abychom tvé skiny neuváděli? To by bylo škoda...

    OdpovědětVymazat
  8. Ne, klidně sem skiny dávejte! ;) Od Trinera už tam mám dva nové, tak šup šup ;)
    PS: Ty dva skiny nejsou uspěchané, už byly rozdělané dlouho a za trošku roztáhlé pruhy u Odložilíka se omlouvám , na template je to OK, ale ve hře je to trošku roztáhlé, zkoušel jsem to napravit, ale bylo to ještě horší, tak za to pardon! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ok :-)
    Ono je to někdy s tím mapováním složité. Zrovna se pokouším dodělat Arazima (Evo VI grN) a to je teda fuška. Někde se to natahuje, někde se to bortí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten Araz to je design kdy je sponzorovali "kojoti"? Smekám před tebou, na Evo VI mi stačilo dělat jednoduchý osobní skin a už nikdy více, bo to kouskování mi přišlo docela hardcore:)

      Vymazat
    2. Já tu jasně napsal, že jen stačilo napsat do Rallye Designu, tak na mě nechoďte s tím, že to auto nikdo neviděl v reálu a nevyfotil. Oni tam mají blueprinty ve vektorech, ze kterých to jde do řezů a pak se to lepí na auto a když ti to pošlou, tak už je to jen práce na pár minut to předělat na skin, navíc kvalita z vektorů je úplně někde jinde, než z gifů o velikosti 50x100px... A skinů už mám za sebou fakt hodně, takže nejsem žádný blbec, který neví o čem píše

      Vymazat
    3. A kdo by mi to v noci z toho Rallye Designu poslal? :D Byla to moje noční práce, původně jsem ten skin chtěl dělat až z Barumky, ale pak jsem o něj byl večer požádán, tak jsem ho udělal a ten kvůli komu jsem to dělal s tím byl moooc spokojený a líbilo se mu to stejně jako spoustě další lidí, tak s tím na mě nechoď, že jsem měl někam psát a klidně si tam napiš a když máš tolik skinů za sebou, tak si určitě najdeš těch pár minut co tě stojí i to psaní sem a ten skin uděláš ;) Jinak já ho určitě ještě z Barumky vydám ;) a mírné úpravy udělám podle fotek co si nafotím, ale celé to už dělat znova určitě nebudu :P ;)

      Vymazat